Odstránenie bolesti pohybového aparátu

Trápia vás bolesti chrbtice, kolien, ramien ?

Trápia vás bolesti pohybového aparátu ?

Utíšenie bolesti  bez liekov pomocou biodermálnych nití.

Technika s pozitívnym efektom  je určená pre rôzne druhy ochorení pohybového aparátu.

Využíva  poznatky  liečby bolesti pomocou biodermálnych nití.  Je to bezpečná metóda, kde sa  vpichnutím samovstrebateľného materiálu  (polydioxanon – škrob) v kombinácii s akupunktúrnou ihlou znecitlivie miesto a  bolesť sa zjemní alebo ustúpi. Pri liečbe sa využívajú poznatky  overenej východnej  medicíny.  Podľa potreby  sa zavádza na stimuláciu 3 a viac nití čo najbližšie k  bolestivému miestu. Získajú sa tým lepšie a dlhodobejšie výsledky stimulácie aktívnych bodov a procesov súvisiacich so zavedením cudzieho materiálu.  Ústup bolesti  môže nastať hneď po aplikácii alebo pozvoľna odznie.

Obrovskou výhodou je to, že pacient nemusí chodiť každý týždeň  na terapiu. V závislosti od použitého materiálu stačí spravidla 1 x za 3 týždne až mesiac, prípadne čas pôsobenia nití je ešte dlhší a bolesť môže aj po 1 návšteve ambulancie celkom ustúpiť.

Špeciálne vstrebateľné biodermálne nite z polydioxanonu (PDO) sú v bio kvalite a kompaktibilné s tkanivom ľudského organizmu, nevyvolávajú nežiadúce reakcie na cudzorodý materiál. Postupne sa vstrebávajú  a  rozložia v tele do 180 dní.

INDIKÁCIE

• bolestivé stavy pohybového aparátu,  krčná  a drieková časť chrbtice, kolená, ramená, lakte atď…
  • športové zranenia
  • degeneratívne ochorenia
  • následky úrazov
  • následky na tvári po ľahkých formách mozgovej príhody – tu je možné techniku aplikácie zvoliť tak, aby sa  sťahy na tvári zmiernili

VÝHODY

•  zmiernenie bolesti bez použitia liekov
  •  na udržanie dlhodobého efektu návšteva ambulancie  1 x krát do mesiaca, prípadne aj neskôr
  • bio kvalita a bezpečnosť
  • bez nežiadúcich reakcií
  • možnosť použitia  tak u dospelých ako aj u pediatrického pacienta – detí

HISTÓRIA

Prvé zmienky o aplikácii cudzieho materiálu do tela za účelom terapie a zmiernenia bolesti  boli popisované už pred 2 000 rokmi pred n.l. v Egypte. V 10. storočí n.l. používali v Číne ovčiu vlnu na zavedenie vlákna do bolestivých miest. Najväčší rozmach  tejto techniky nastal v Číne a v Kórei  v 60. rokoch minulého storočia.  Vývojom liečebných metód sa zistilo, že bio  vlákna  nití z PDO majú nielen liečebný efekt na bolesť ale aj  liftingový efekt v  pleti , kde sa ich pôsobením vytvárajú nové kolagénové vlákna a podporí sa omladenie pokožky . V  liečebnej a estetickej medicíne  sa  v súčasnosti používajú  PDO nite celosvetovo.

Odoberajte novinky z našej kliniky